VOOM VOOM VOOM
Oh, now thats rather...yum...
That's beautiful! The look in his eyes....
too handsome!! GUHHH
OMG! That's one very nice picture.Thanks sweetlilg
I just think this picture is so hott.. like just look at himm leaning on that wall, he's waiting for me ...
Avant que tu ne t'en ailles, Pâle étoile du matin(Mille cailles Chantent dans le thym.) Tourne devers le poète Dont les yeux sont pleins d'amour;(L'alouette Monte au ciel avec le jour.) Tourne ton regard que noie L'aurore dans son azur;(Quelle joie Parmi les champs de blé mûrs.) Puis fais luire ma pensée Là-bas,--bien loin oh, bien loin!(La rosée Gaîment brille sur le foin.) Dans le doux rêve où s'agite Ma vie endormie encor...(Vite, vite, Car voici le soleil d'or.)[/i]- Verlaine (Avant que tu ne t'en ailles)[/b]
Quote from: tpe on Mar 20, 2006, 07:55 AMAvant que tu ne t'en ailles, Pâle étoile du matin(Mille cailles Chantent dans le thym.) Tourne devers le poète Dont les yeux sont pleins d'amour;(L'alouette Monte au ciel avec le jour.) Tourne ton regard que noie L'aurore dans son azur;(Quelle joie Parmi les champs de blé mûrs.) Puis fais luire ma pensée Là-bas,--bien loin oh, bien loin!(La rosée Gaîment brille sur le foin.) Dans le doux rêve où s'agite Ma vie endormie encor...(Vite, vite, Car voici le soleil d'or.)[/i]- Verlaine (Avant que tu ne t'en ailles)[/b]Coming back to work after lunch break can be pleasant sometimes! Thank you TPE : the matching poetry/picture is soooooooooooooo beautiful!
HappinessO seasons, O castles,What soul is blameless ?O seasons, O castles,I pursued the magic loreOf Happiness, which no one escapes.Oh long live to it, everytimeThat the Gallic c*ck crows.But ! I shall never want again,It has taken charge of my life.That Charm ! it took hold of soul and body,And dissipated every effort.What to understand about my words ?It makes it flee and vanish into air !O seasons, O castles ![And, if misfortune takes me away,Its disgrace with me will be certain.Its contempt will take me, alas !To the quickest death !– O seasons, O castles !What soul is blameless ?Arthur Rimbaud